LATVISKI| KRIEVISKI
PAKALPOJUMI| BRAUN SERVISS| KLIENTIEM| KONTAKTI| JŪSU PASŪTĪJUMS!| PIETEIKUMS| PIESLĒGŠANA| KOPŠANAS LĪDZEKLI| INSTRUMENTI

KLIENTIEM

  
Rezerves daļu pasūtīšanas noteikumi. 
 
detalu_pasutisana_390

 Lai uzzinātu cenas, rezerves daļas pieejamību vai pasūtīt rezerves daļas OBLIGĀTI jānosauc aparāta modelis, serijas numurs, ražošanas kods. 

Ši informācija uzrakstīta uzlīmē, vai uz aparāta korpusa (skāt.attēlu). Garantijas gramatiņā, instrūkcijā, čekā vai pavadzīmē var būt nepilna vai nepareiza informācija. 

Arī var atsūtīt uzlīmes foto uz e-pastu info@serviscentrs.lv.  

Bez šis informācijas nav ispējams pasūtīt rezerves daļas!

Saņemtās rezerves daļas uzglabājam noliktavā 2 nedēļas. Pēc tam tās tiek realizētas.

 Visas rezerves daļas tiek pasūtitas pie tehnikas ražotāja un piegādes  termiņus nosaka ražotājs.   

                                                                                                                                                             .

 

Informācija klientiem - garantijas remonts

 

 PAZIŅOJUMS!

Garantijas iebūvējamās tehnikas remontu (it sevišķi keramiskās elektriskas virsmas) jāveic pie klienta mājās!

  1. Pie preces nodošanas maksas remontā, jāveic priekšapmaksu par preces defektāciju:
a)      mazajai sadzīves tehnikai no 5,00 EUR 
b)      lielajai sadzīves tehnikai no 10.00 eur
Gadījumā, ja klients no remonta atsakās vai to nav iespējams veikt, priekšapmaksa netiek atmaksāta.
Tā tiek ieturēta par defektāciju, ko veica inženieris.

 

izstrāde: dqdp.net  dizains: freelayouts.com