LATVISKI| KRIEVISKI
PAKALPOJUMI| BRAUN SERVISS| KLIENTIEM| KONTAKTI| JŪSU PASŪTĪJUMS!| PIETEIKUMS| PIESLĒGŠANA| KOPŠANAS LĪDZEKLI| INSTRUMENTI

IEKĀRTU PIEGĀDES PAKALPOJUMI

 

tehnika_pakomati_390

 

       Tālruņa numurs sūtīšanai 26304860

       Adrese sūtīšanai:

Omniva:  Rīgas T/C Damme      pakomāts,  Kurzemes prospekts 1a, Rīga, LV-1067

Pastastacija: Pakomāts T/C "Damme"Kurzemes prospekts 1A, Rīga, LV-1067

DPD Pickup: Paku Skapis TC Damme, Kurzemes prospekts 1A, Rīga, LV-1067   

 

 

 Ņemot vērā Covid-19 izraisīto situāciju pasaulē un arī iespējamos riskus Latvijā,  lai ierobežotu vīrusa izplatību, šajā laikā tiks īstenoti vairāki piesardzības pasākumi, tostarp no 20. marta mēs pieņemam mazo sadzīves tehniku remontā arī ar pakomatu  palīdzību.  

  Noteikumi:

   1. Vispirms sazinieties ar mūsu specialistiem pa tālr. 67425232, WhatsApp 26304830, vai e-pastu info@serviscentrs.lv. un pastastiet par  problemu. Katrā individuāla gadījumā mūsu speciālisti izvertē sūtīšanas nepieciešamību un dod tālakās instrūkcijas.  

 2. Iekārtas  sūtīšanai uz servisu  Jūs varat izmantot Jūms ērtako pakomāta tīklu (Omniva, PastaStacija, DPD Pickup). 

 Pakalpojuma izmaksas sedz nosūtītājs. Iekārtai jābūt nodotai servisā drošā transportēšanas iepakojumā. Iekārta ir jāsapako tā, lai transportēšanas laikā tā nevarētu tikt sabojāta. Apkārt iekārtai ir jābūt triecienu absorbējošam pakojamajam materiālam. Iekārta nedrīkst kastē brīvi kustēties, tai ir jābūt nofiksētai. SIA General Serviss neuzņemas saistības, ja iekārta uz servisu tiek nosūtīta neatbilstošā iepakojumā un transportēšanas laikā tā tiek sabojāta.

Garantijas gadījumā sūtījumā pirkuma apliecīnoša dokumenta oriģinālu sūtīt nevajag! tikai uz e-pastu. 

   3. Pēc sūtījuma (iekārtas) saņemšanas uz jūsu e-pasta adresi  vai uz Whatsapp mēs nosūtīsim Pieņemšanas kvīti un ja ir mehaniskie defekti - iekārtas fotogrāfiju.  

    4. Pēc defekta noskaidrošanas mūsu speciālists sazinasies ar Jūms lai pastastītu  par remonta iespējam: garantijas gadījumā par garantijas remonta procedūru, maksas remonta gadījumā - par remonta izmaksām. Turpmākais maksas remonts tiek veikts tikai ar klienta piekrišanu un avansa summas apmaksu.

    5. Pēc remonta pabeigšanas mēs sazinasimies ar Jūms, lai precizētu piegādes adresi un paziņotu par iekārtas nosūtīšanas laiku.  Salabotu iekārtu mēs nosūtīsim ar Omnivu pakomātu tīklu uz Jūms tuvāko Omnivu pakomātu. Gadījumā jā maksas remonts nav iespējāms, ekonomiski neizdēvīgs, vai kāda cita iemesla dēļ klients atsakas no maksas remonta, tad ierīces piegādi atpakaļ klients organizē pats (jā ar pakomātu – tad apmaksa par sūtīšanu 1.99 eur, vai var izņemt  mūsu servisa centrā  darba laikā ietvaros).

 

  • ·         Maksimālais svars sūtījumam nedrīkst pārsniegt 30kg;
  • ·         Pakas izmērs nedrīkst pārsniegt  64x 38x39 cm  (garums + platums + augstums);
  • ·         Sūtījums ir jāizņem no pakomāta 7 kalendāro dienu laikā. Ja tas netiek izdarīts, tad tas tiek atgriezts mums atpakaļ un atkārtota piegāde jau par papildu maksu.

 

T    

Remonta noteikumi

  1. Preces atbilstība garantijas noteikumiem tiek konstatēta diagnostikas procesā nevis pieņemšanas laikā. Gadījumā, ja diagnostikas procesā atklājas defekti, kuri neatbilsts garantijas noteikumiem, garantijas apkalpošana tiks atteikta, par ko klients tiek iepazīstināts. Turpmākais maksas remonts tiek veikts tikai ar klienta piekrišanu un avansa summas apmaksu.
  2. Ja precei tiek noteikta neatbilstība garantijas noteikumiem un patērētājs atsakās no maksas remonta, kā arī gadījumos, kad patērētājs atsakās no remonta, jo uzskata, ka remonts nav lietderīgs, patērētājam ir pienākums apmaksāt diagnostikas izdēvumus:  mazā sadzīves tehnika  5.00 Eur (iesk.PVN).
  3. Ja patērētājs veic maksas remontu, tad diagnostikas izdevumi tiek ieskaitīti remonta maksā.
  4. Serviss centrs nav atbildīgs par lietotāja programmatūras un datu saglabāšanu remontējamā precē.
  5. Ja pieteiktajam defektam ir periodisks raksturs, par remonta sākuma datumu tiek uzskatīts datums, kad defekts tiek konstatēts servisa centrā.
  6. Preces atrašanās laiks servisa centrā ir ne ilgāk par 30 dienām.  Remonta izpildes termiņš var būt pagarināts par laiku, kamēr tiek piegādāta remontam nepieciešamā detaļa. Piegādes termiņus nosaka ražotājfirma.
  7. Patērētājam prece ir jāizņem no darbnīcas ne ilgāk kā 3 mēnešu laikā pēc remonta pabeigšanas, bet ja remonts nav iespējams, pēc slēdziena sagatavošanas. Ja noteiktajā termiņā prece netiek izņemta, tā tiek realizēta remonta izdevumu kompensācijai, ja prece nav remontējama – tā tiek likvidēta. 

 

izstrāde: dqdp.net  dizains: freelayouts.com