+(371) 67-42-52-32 (10:00-17:00)

Administrators / Klientu apkalpošanas speciālists

SIA General Serviss ir autorizēts sadzīves tehnikas servisa centrs un rezerves daļu interneta veikals. 

Meklējam kolēģi, kurš atbildīgi komunicē ar klientiem, labi orientējas vairākos uzdevumos un vēlas pilnveidoties tehniskajā jomā.


Pienākumi:

- klientu jautājumu apstrāde dažādos komunikācijas kanālos: e-pasts; whatsapp, telefons; 

- rezerves daļu meklēšana pēc ražotāju katalogiem;

-piedāvājumu sagatavošana, pasūtījumu reģistrēšana un rēķinu izrakstīšana;

- remonta saskaņošana un klientu informēšana par statusu;

- iekārtu pieņemšana remontam un izsniegšana pēc remonta;

- ierīču reģistrēšana sistēmā un datu uzturēšana;

- darbs birojā-servisa centrā kopā ar meistariem un noliktavu;

- nestandarta situāciju risināšana saskaņā ar uzņēmuma procedūrām;


Prasības:

- labas latviešu valodas zināšanas, angļu un krievu valodas zināšanas tiks uzskatīts par priekšrocību;

- augsta saziņas kultūra gan mutiski gan rakstos;

- precizitāti un augsta atbildības sajūta;

vēlme iegūt jaunas zināšanas un strādāt tehniskā vidē ar instrukcijām, dokumentāciju un shēmām;

Iepriekšēja pieredze nav obligāta. Svarīga spēja ātri apgūt jaunu informāciju un strādāt strukturēti.


Piedāvājam:

- apmācības un atbalstu: procesi, sistēmas, tehniskās pamatzināšanas;

- stabilu darbu uz attīstību orientētā uzņēmumā;

- visas sociālās garantijas;

- draudzīga komanda un atvērta komunikācija;

- pilna laika darbu. Darba laiks: 09:00-17:30; Darba vieta: Gerāniju iela 3, Rīga;

- pārbaudes laiks: 3 mēneši;

Atalgojums
- 1000 EUR bruto mēnesī. Papildu piemaksas par darba kvalitāti un efektivitāti

- 850 EUR bruto pārbaudes laikā


CV lūdzam sūtīt uz norādīto e-pastu: gsscg3@gmail.com.


36 28.10.2025
0

Здравствуйте. Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая использовать сайт, вы соглашаетесь на их использование.