Sveicināti. Šajā mājaslapa tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot mājas lapu, Jūs apliecināt, ka piekrītat sīkdatņu izmantošanai.
Privātuma politika
Pārzinis un tā kontaktinformācija
Dokumenta piemērošanas sfēra
Personas datu apstrādes mērķi
Personas datu apstrādes
tiesiskais pamats
Personas datu apstrādes
drošība
Personas datu kategorijas
Personas datu
apstrāde
Klienta
piekrišana datu apstrādei un tiesības to atsaukt
Personas datu saglabāšana
Sīkdatņu lietošana
Grozījumi privātuma politikā
Informējam, ka šajā tīmekļa
vietnē tiek izmantotas sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu
tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat Privātuma politikas
noteikumiem!
Privātuma
politika
Uzņēmumam SIA General
Serviss (turpmāk tekstā General Serviss) ir svarīgi ievērot personu privātumu
un personas datu aizsardzību. Esam
izstrādājuši privātuma politiku, kas nosaka personas datu apstrādes mērķus,
nosacījumus un ar datu subjektu personas datiem saistītās tiesības.
Pārzinis un tā kontaktinformācija
1. Personas datu apstrādes
pārzinis ir SIA General Serviss, vienotās reģistrācijas Nr. 40103340057, juridiskā adrese Rīgā, Ģerāniju iela 3,
LV-1067.
Elektroniskā pasta adrese:
serviscentrs@serviscentrs.lv, kontakttālruņa numurs: +371 67425232.
2. Izmantojot šo
kontaktinformāciju vai vēršoties General Serviss juridiskajā adresē, var uzdot jautājumu par
personas datu apstrādi. Pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu var iesniegt
saskaņā ar Privātuma politiku.
Dokumenta piemērošanas sfēra
3. Personas dati ir jebkāda
informācija par identificētu vai identificējamu fizisku personu.
4. Privātuma politiku
piemēro privātuma un personas datu aizsardzības nodrošināšanai attiecībā uz:
- fiziskajām personām –
klientiem un citiem General Serviss
pakalpojumu lietotājiem (tajā skaitā, potenciālajiem, bijušajiem un
esošajiem), kā arī trešajām personām, kuras saistībā ar pakalpojumu sniegšanu
fiziskai personai ( klientam, lietotājam) saņem vai nodod General Serviss jebkādu informāciju (tajā skaitā,
kontaktpersonas, maksātāji u.c.);
- General Serviss darbnīcas, biroju un citu telpu apmeklētājiem,
tajā skaitā, attiecībā uz kuriem tiek veikta videonovērošana;
- General Serviss uzturēto mājaslapu apmeklētājiem, un zvana
veicējiem uz General Serviss kontaktu
centra tālruņiem (turpmāk - Klienti).
5. General Serviss rūpējas par Klientu privātumu un personas
datu aizsardzību, ievēro Klientu tiesības uz personas datu apstrādes likumību
saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem - Eiropas Parlamenta un padomes 2016.
gada 27. aprīļa Regulu 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz
personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Regula) un citiem
piemērojamajiem tiesību aktiem privātuma un datu apstrādes jomā.
6. Privātuma politika ir
attiecināma uz datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā formā un/vai vidē Klients
sniedz personas datus (General Serviss
mājaslapā, pašapkalpošanās portālā, mobilajās lietotnēs, papīra formātā
vai telefoniski) un kādās uzņēmuma sistēmās vai papīra formā tie tiek
apstrādāti.
Personas datu apstrādes mērķi
7. General Serviss veic
personas datu apstrādi, lai pildītu līgumu un nodrošinātu tā izpildi,
balstoties uz klienta piekrišanu, un lai pildītu no likuma izrietošos
pienākumus.
8. Personas datu apstrādes
mērķis uzņēmumā General Serviss ir:
- personu identifikācija un
autentifikācija;
- klientu apkalpošana;
- attālinātā līguma
noslēgšana un izpilde, lai noslēgtu līgumu pēc Klienta pieteikuma/pasūtījuma un
nodrošinātu tā izpildi;
- preču piegāde un
pakalpojumu ierīkošana un sniegšana (līguma saistību izpilde);
- garantijas saistību
izpilde;
- rēķina izsniegšana un
norēķinu administrēšana;
- tehnisku uzlabojumu
veikšana;
- lietotāja konta izveide
tīmekļa lapā;
- mārketinga informācijas
nosūtīšana;
- mājaslapu uzturēšana un
darbības uzlabošana;
- anonīma statistikas
veikšana;
- citos specifiskos nolūkos,
par kuriem Klients tiek informēts brīdī, kad viņš sniedz attiecīgus datus.
Personas datu apstrādes tiesiskais pamats
9. General Serviss apstrādā Klienta personas datus, balstoties
uz šādiem tiesiskajiem pamatiem:
- līguma noslēgšanai un
izpildei - lai noslēgtu līgumu pēc Klienta pieteikuma un nodrošinātu tā
izpildi;
- normatīvo aktu izpildei -
lai izpildītu General Serviss saistošos
ārējos normatīvajos aktos noteiktu pienākumu;
- saskaņā ar Klienta - datu
subjekta piekrišanu;
- leģitīmās interesēs - lai
realizētu no General Serviss un Klienta
starpā pastāvošajām saistībām vai noslēgtā līguma, vai likuma izrietošas
General Serviss leģitīmās intereses;
- datu subjekta vai citas
fiziskās personas vitālo interešu nodrošināšanai - lai nodrošinātu General
Serviss nodarbināto personu, Klientu un
apmeklētāju fizisko un īpašuma drošību.
10. General Serviss leģitīmās intereses ir:
- pārbaudīt klienta identitāti pirms līguma
noslēgšanas;
- nodrošināt līguma saistību izpildi;
-saglabāt klientu pieteikumus un iesniegumus,
piezīmes par tiem, t.sk. kas veikti mutiski, zvanot un tīmekļa vietnē;
- nodrošināt un uzlabot pakalpojumu kvalitāti;
- analizēt General Serviss
mājaslapu, interneta vietņu un mobilo lietojumu darbību, izstrādāt un ieviest
to uzlabojumus;
- administrēt Klienta kontu mājaslapās,
interneta vietnēs un mobilajos lietojumos;
- reklamēt savas preces un pakalpojumus,
nosūtot komerciālus paziņojumus;
- nosūtīt ziņojumus par pieteikuma un pirkuma
līgumu izpildes gaitu;
- administrēt pirkumus,
maksājumus un pasūtījumus;
-vērsties tiesībsargājošajās
iestādēs savu tiesisko interešu aizsardzībai;
- informēt sabiedrību par savu darbību.
Personas datu kategorijas
11. General Serviss personas datu apstrādi veic par personu, kura
personas datus ir atklājusi.
12.. General Serviss veic
sekojošu personas datu apstrādi:
- Personas identifikācijas
dati: vārds, uzvārds, paraksts, kontaktpersonas amats;
- Personas
kontaktinformācija: adrese, telefona
numurs, e-pasta adrese;
- interneta dati: lietošanas
seansa dati, sīkdatnes, tīmekļa lapas autorizācijas dati un IP adreses;
- jebkuru citu informāciju,
kura mums ir sniegta mūsu Vietnes un piedāvāto pakalpojumu izpildīšanas laikā
vai sazinoties ar mums.
13. General Serviss ir atbildīgā personas datu apstrādes veicēja,
ievērojot konfidencialitātes principus un personas datus publiskojot tikai
stingri ierobežotā apjomā, nodrošinot personu privātumu.
14. Uzņēmuma General
Serviss pilnvarotajām personām ir
pieeja, lai veiktu personas datu grozīšanu un apstrādi.
Personas datu apstrāde
15. General Serviss apstrādā Klienta datus,
izmantojot mūsdienu tehnoloģiju iespējas, ņemot vērā pastāvošos privātuma
riskus un pieejamos organizatoriskos, finansiālos un tehniskos resursus.
17. General Serviss sadarbības partneri (personas
datu apstrādātāja statusā) nodrošinās personas datu apstrādes un aizsardzības
prasību izpildi saskaņā ar noslēgto Datu apstrādes līgumu un tiesību aktiem, un
neizmantos personas datus citos nolūkos, kā tikai ar Klientu noslēgtā līguma
saistību izpildei General Serviss uzdevumā.
18. General Serviss neizpauž
trešajām personām Klienta personas datus izņemot šādus gadījumus:
- ja attiecīgajai trešajai personai dati jānodod
noslēgtā līguma ietvaros (piemēram preču piegāde);
- ja Klients ir devis skaidru
un nepārprotamu piekrišanu;
- ārējos normatīvajos aktos
paredzētajām personām pēc viņu pamatota pieprasījuma, ārējos normatīvajos aktos
noteiktajā kārtībā un apjomā;
- ārējos normatīvajos aktos
noteiktos gadījumos General Serviss
likumīgo interešu aizsardzībai.
Klienta piekrišana datu apstrādei un
tiesības to atsaukt
19. Klients piekrišanu personas datu apstrādei, kuras
tiesiskais pamats ir piekrišana (piemēram, pakalpojumu datu analīze,
individuāli sagatavota reklāma u.c.), var dot autorizējoties www.serviscentrs.lv majas lapā, sadaļa “mani
dati’, pakalpojumu pieteikšanas formās un citās interneta lapās (piemēram,
jaunumu saņemšanas pierakstīšanas formas), zvanot uz General Serviss kontaktu
centra tālruni 67425232 vai klātienē General Serviss servisa centrā.
20. Klientam ir tiesības jebkurā brīdī atsaukt
datu apstrādei doto piekrišanu tādā pat veidā, kādā tā dota.
Piekrišanas atsaukums neietekmē datu
apstrādes, kuras veiktas tajā laikā, kad Klienta piekrišana bija spēkā
21. Atsaucot piekrišanu, nevar tikt pārtraukta
datu apstrāde, kuru veic, pamatojoties uz citiem tiesiskajiem pamatiem.
22. Klientam ir tiesības
izteikt sūdzību par personas datu apstrādi Datu aizsardzības inspekcijai.
Personas datu saglabāšana
23. General Serviss personas datus saglabā veidā, kas datu
subjektus ļauj identificēt tiktāl, cik tas nepieciešams, lai pildītu mērķi,
izņemot gadījumos, kad tiek pildītas no likuma izrietošās prasības.
24. General Serviss iznīcina un/ vai dzēš visus personas datus,
kurām nav saglabāšanas mērķa.
Sīkdatņu lietošana
25. Sīkdatne ir mazs teksta
fails, kuru tīmekļa lietotājs automātiski personas izmantojamā ierīcē saglabā. Sīkdatnes lietojam
ar nolūku ievākt anonīmu un vispārīgu statistiku par tīmekļa lapas apmeklētāju
skaitu.
26. Vietne
www.serviscentrs.lv izmanto sīkdatnes, lai padarītu lietotāja pieredzi ērtāku.
27. Apmeklējot Vietni, lietotājam tiek attēlots
logs ar ziņojumu par to, ka Vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot
Vietni, Apmeklētājs apstiprina, ka ir iepazinies ar noteikumiem par sīkdatnēm,
to izmantošanas nolūkiem, un tiem piekrīt. Attiecīgi, sīkdatņu izmantošanas
tiesiskais pamats ir Apmeklētāja kā interneta vietnes www.serviscentrs.lv
lietotāja piekrišana.
28. Nepiekrītot sīkdatņu
lietošanai, ierīcē saglabātās sīkdatnes iespējams bloķēt. Šim nolūkam jāmaina
tīmekļa pārlūkprogrammas iestatījumi. Ja sīkdatnes netiek izmantotas, visi
pakalpojumi var nebūt pieejami. Savu piekrišanu Apmeklētājs jebkurā laikā var
atsaukt, dzēšot saglabātās sīkdatnes.
29. Apmeklētāja ērtību labad, Vietne var saturēt
norādes un/vai references uz citām mājaslapām. Lūdzu, ņemt vērā, ka General
Serviss nenes atbildību par privātuma pieredzi vai saturu citās mājas lapās,
un, ka, jebkurā gadījumā, Privātuma Politika neattiecas uz šīm lapām.
Grozījumi privātuma politikā