Sveicināti. Šajā mājaslapa tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot mājas lapu, Jūs apliecināt, ka piekrītat sīkdatņu izmantošanai.
Lietošanas noteikumi
Pirkuma līguma noteikumi
Servisa pakalpojumu noteikumi
DISTANCES LĪGUMS
Šis līgums tiek slēgts starp interneta veikala www.serviscentrs.lv īpašnieku SIA „General Serviss” (turpmāk tekstā – vietne www.serviscentrs.lv), vien. reģistrācijas Nr.LV40103340057, un Pircēju, kurš veic pirkumu vietnē www.serviscentrs.lv. Veicot pasūtījumu vietnē www.serviscentrs.lv, Jūs piekrītat, ka esiet iepazinies ar Distances līgumu un piekrītiet šī līguma saturam. Pēc pasūtījuma veikšanas, Jūs esiet noslēdzis ar SIA „General Serviss” Distances līgumu, kas ir saistošs abām pusēm.
1. Pasūtījuma veikšana
1.1. Ar šo līgumu www.serviscentrs.lv apņemas piegādāt Pircēja www.serviscentrs.lv interneta tirdzniecības vietnē pasūtīto preci, bet Pircējs apņemas pieņemt un apmaksāt pasūtīto preci, atkarībā no izvēlētā piegādes veida.
1.2. Šī Distances līguma ietvaros preces pasūtīšana notiek ar interneta veikala www.serviscentrs.lv palīdzību, aizpildot visus nepieciešamos laukus un nospiežot pogu „Noformēt pasūtījumu”.
1.3. Preces pasūtīšana www.serviscentrs.lv uzskatāma par Pircēja oferti piegādātājam slēgt šo Distances līgumu par pasūtītās preces piegādi un par Pircēja piekrišanu iegādāties pasūtīto preci par norādīto cenu. Ja pasūtījums būs pareizi noformēts, parādīsies uzraksts, ka pasūtījums ir pieņemts.
1.4. Pēc pasūtījuma noformēšanas Pircējs saņems automātisko e-pastu ar pasūtījuma veikšanas apstiprinājumu. Kad Pircējs ir saņēmis vietnes www.serviscentrs.lv automātisko pasūtījuma apstiprinājumu, uzskatāms, ka www.serviscentrs.lv ir pieņēmis Pircēja oferti Distances līgumam un šis Distances līgums uzskatāms par noslēgtu starp Pircēju un www.serviscentrs.lv.
1.5. Preču cenas vietnē www.serviscentrs.lv ir norādītas ieskaitot pievienotās vērtības nodokli. Piedāvātās cenas ir spēkā norādītajā laika posmā, ja tāds ir norādīts. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā, bet tās ir redzamas pasūtījuma noformēšanas laikā.
1.6. Veicot pasūtījumu, nepieciešams norādīt tālruņa numuru un e-pasta adresi, lai www.serviscentrs.lv klientu apkalpošanas speciālists varētu operatīvi sazināties kā arī nosūtīt preču pavadzīmi-rēķinu u.c. nepieciešamo dokumentāciju.
1.7. Interneta veikals www.serviscentrs.lv patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja interneta veikala klientu apkalpošanas speciālistiem neizdodas sazināties ar klientu pa viņa norādīto tālruņa numuru vai e-pastu.
1.8. Pasūtīto preci nepieciešams saņemt 14 darba dienu laikā no brīža, kad www.serviscentrs.lv klientu apklalpošanas speciālists ir apstiprinājis, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai.
2. Pirkuma apmaksa
2.1. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu iespējams norēķināties:
2.1.1. skaidrā naudā - pirkuma apmaksa tiek veikta preces saņemšanas/piegādes brīdī, izsniedzot atbilstošos pirkuma dokumentus.
2.1.2. apmaksa ar bankas norēķinu karti -apmaksas veids iespējams saņemot preci servisa centrā Ģerāniju ielā 3, Rīgā un pie mūsu kurjera ar mobilo terminālu. Veiksmīgas autorizācijas gadījumā, saņemsiet kartes autorizācijas kvīti un EKA čeku vai preču pavadzīmi-rēķinu, kas kalpo, kā pirkuma apmaksas apstiprinājums.
2.1.3. izmantojot bankas pārskaitījumu - pēc pasūtījuma noformēšanas, uz pasūtījumā norādīto e-pastu automatiski tiek nosūtīts avansa rēķins. Lūdzam veicot apmaksu, norādīt rēķina numuru. Preces piegāde tiks veikta tikai pēc pilnas rēķina summas ienākšanas SIA „General Serviss” bankas kontā.
3. Pasūtījuma izpilde
3.1. Rīgas pilsētas robežās - 1 līdz 2 darba dienu laikā no pasūtījumu apstiprināšanas brīža, ja prece ir noliktavā.
3.2. Latvijas teritorijā - 1 līdz 5 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas bankas norēķinu kontā.
3.3. Precēm, kuras nav noliktavā, pasūtījuma izpildes termiņš ir no 1 līdz 30 dienām.
4. Preces piegādes neiespējamība
4.1. Gadījumā, ja Pircēju pasūtītā prece ražotāja noliktavā ir beigusies Pircējs par to nekavējoties tiek brīdināts telefoniski, saņemot zvanu uz Pircēja norādīto telefona nummuru vai rakstiski uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.
4.2. Šādā gadījumā Pircējam tiks atmaksāta visa viņa veiktā iemaksa, ja Pircējs ir izvēlējies apmaksas veidu „ar pārskaitījumu” un veicis apmaksu, vai pēc Pircēja izvēles tiks piedāvāta ekvivalenta prece par ekvivalentu cenu.
5. Pasūtījuma saņemšana, piegādes veidi un to izmaksas
Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties preces saņemšanas veidu:
5.1. Bezmaksas – pasūtīto preci saņem servisa centrā Ģerāniju ielā 3, Rīgā;
5.2. Piegāde norādītajā adresē – www.serviscentrs.lv transports piegādā pasūtīto preci norādītajā adresē. Preces piegādes laiks un pakalpojuma izmaksas tiek saskaņotas pasūtījuma noformēšanas laikā.
5.3. Piegāde notiek izmantojot pakomātu sistēmu. Preces piegāde notiek atbilstoši pasūtījumā norādītajai adresei (pakomata izvietošanas adrese) un par pasūtījumā noteikto piegādes pakalpojuma cenu.
6. Atteikuma tiesības
6.1. Patērētājam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no preču piegade un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no preces piegādes dienas. Ja termiņa beigas iekrīt valstī „oficiāli” noteiktā brīvdienā, atteikuma tiesības izmantojamas līdz minētā termiņa beigu datumam sekojošajai darba dienai (ieskaitot to).
6.2. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta.
6.3. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, Pircējam ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu vai tīmekļa vietnē nosūtītu atteikuma veidlapu) SIA „General Serviss” ir jāinformē par lēmumu atteikties no noslēgtā līguma.
6.4. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu Pircējs nosūtīs SIA „General Serviss” pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
6.5. SIA „General Serviss” Pircējam atmaksās visus no Pircēja saņemtos maksājumus, tostarp izdevumus par piegādi (izņemot papildu izdevumus, kuri ir radušies, Ja Pircējs izvēlējies piegādes veidu, kurš nav vislētākais no piedāvātajiem piegādes standarta veidiem), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad SIA „General Serviss” tika informēts par Pircēja lēmumu atteikties no Distances līguma.
6.6. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Pircējs izmantoja sākotnējam darījumam, ja vien Pircējs nebūs skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā no Pircēja saistībā ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda maksa.
6.7. SIA „General Serviss” var aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad būs saņemtas preces atpakaļ.
6.8. Pircējam preces jānosūta atpakaļ vai jānodod SIA „General Serviss” bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Pircējs SIA „General Serviss” paziņoja savu lēmumu atteikties no Distances līguma. Termiņš būs ievērots, ja Pircējs preces nosūtīs atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
6.9. SIA „General Serviss” lūdz Pircējus ievērot nosacījumus, ka prece, kas tiks atgriezta nedrīkst būt lietota. Preci var izmēģināt tikai tiktāl, cik tas nepieciešams, lai iepazītos ar tās tehniskajām īpašībām, preces raksturu un tās darbību tik daudz, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā.
6.10. Preces atgriešanas izmaksas Pircējs sedz no saviem līdzekļiem.
6.11. Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.
6.12. Iegādāto preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.
6.13. Saskaņā ar MK Noteikumiem Nr. 255 Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
6.13.1.
prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir
nepārprotami personalizēta (piemēram, rezerves daļas kas bija speciāli pasūtītas vai izgatavotas pēc individuāla pieprasījuma);
6.13.2. patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
6.13.3. prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
6.13.4.
patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam
ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus.
Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja,
sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās
rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus,
atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai
precēm.
7. Garantija
7.1. Visām vietnē www.serviscentrs.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija un derīguma termiņi.
7.2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs.
7.3. Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai mājsaimniecībā.
7.4. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš.
7.5. Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Pircējs var uzrādīt:
7.5.1. pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
7.5.2. ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).
7.6. Informējam, ka garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem: naži, skuvekļa sietiņi), barošanas elementiem (piemēram, baterijas, akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (piemēram, drošinātāji, nažī), higiēnas precēm (piemēram, zobu birstes, epilatora uzgaļi).
7.7. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies Pircēju vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:
7.7.1. precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;
7.7.2. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;
7.7.3. saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;
7.7.4. ja bojājums radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi;
7.7.5. ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;
7.7.6. dabiska elementu nolietojuma gadījumos.
7.7.7. ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (piemēram, kārtridži, naži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;
7.7.8. papildus aprīkojumam garantija netiek piemērota - baterijām, austiņām, savienojošiem kabeļiem, lādēšanas ierīcēm, pultīm).
7.7.9. ja preci Pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
7.7.10. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā.
7.8. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, Pircējum ir šādas iespējas:
7.8.1. dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu)
7.8.2. zvanīt www.serviscentrs.lv klientu apkalpošanas speciālistam, kurš ieteiks labāko risinājumu.
7.9. Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet Pircējs atsakās no maksas remonta, tad Pircējum ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un Pircējs saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja Pircējs piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.
8. Pārējie noteikumi
8.1. Starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtais distances līgums stājas spēkā brīdī, kad Pārdevējs ir saņēmis Pircēja veikto pasūtījumu un nosūtījis uz Pircēja elektroniskā pasta adresi (vai citādi) pasūtījuma apstiprinājumu, un tas ir spēkā līdz tā izpildei (samaksai un preces nodošanai), vai pasūtījuma analēšanas gadījumam.
8.2. Puses ir atbildīgas par otrai Pusei nodarītajiem zaudējumiem.
8.3. Informācija par Pircēja sniegto datu apstrādi un aizsardzību ir norādīta tīmekļa vietnē sadaļā „Privātuma politika”.
8.4. Pušu tiesiskajām attiecībā tiek piemēroti Latvijas Republikas normatīvie akti. Strīdi Pušu starpā tiek risināti savstarpēju pārrunu ceļā. Ja šādi Pusēm neizdodas vienoties, strīds izskatāms Latvijas Republikas tiesu iestādes. Patērētājam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
9. Pircēju ievērībai
9.1. Preču sortiments un cenas var tikt mainītas bez iepriekšēja paziņojuma. Preču ražotāji var mainīt preču specifikācijas bez iepriekšējas paziņošanas Pārdevējam. Preces raksturojumā tiek izmantota ražotāja sniegtā informācija un attēli.
9.2. Pārdevējs lūdz Pircēju ziņot par pamanītajām neprecizitātēm preces raksturojumā vai attēlā, sazinoties ar Pārdevēja klientu apkalpošanas konsultantiem pa tālruni 67425232 vai rakstot uz e-pastu serviscentrs@serviscentrs.lv.
9.3. Visi attēli un apraksti Interneta veikalā izvietoti ar mērķi sniegt pēc iespējas precīzāku informāciju par precēm. Apskatāmo preču attēli un apraksts var nedaudz atšķirties no piedāvātās preces. Nepieciešamības gadījumā, lai precizētu preces specifikāciju un to raksturojošo informāciju, pirms preces iegādes sazinieties ar Pārdevēja klientu apkalpošanas konsultantiem pa tālruni 67425232 vai rakstot uz e-pastu serviscentrs@serviscentrs.lv.